Hospitality Training

Gelukkige organisaties zorgen voor gelukkige klanten.

Een goede omgang met je omgeving, dat is wat wij bedoelen met hospitality. Of dat nu met uw klanten, uw toeleveranciers of met uw collega’s is. Met onze hospitality training kunnen we ons richten op alle contacten die uw bedrijf onderhoudt.

Diensten

Advies

Om hospitality een van de pijlers van uw organisatie te maken, moet het streven naar hospitality in alle lagen van de organisatie meegenomen worden. Wij helpen u graag bij het advies over de te nemen stappen.

Hospitality Training

Hospitality trainingen op maat. Van klantvriendelijkheid tot omgaan met agressie, voor baliemedewerkers tot aan uw salesteam. Onze ervaren trainers staan voor u klaar.

Meting

Waar staat u nu? Waar wilt u heen? Heeft u uw doelen ook gehaald? Het zijn vragen die alleen maar kunnen worden beantwoord door te meten. Wij hebben verschillende meetinstrumenten om dat bereikbaar te maken.

hospitality training amsterdam

Hospitality heeft een formule

Een gelukkige medewerker, maakt gelukkige klanten.

Wij geloven dat hospitality van binnenuit komt. Als je zelf lekker in je vel zit, wil je er ook voor werken om anderen een prettige dag te bezorgen. Uw mensen moeten zich dus eerst zelf gewenst, veilig en betrokken voelen. Pas daarna kunnen we aandacht besteden aan alle facetten van hospitality die bij uw organisatie komen kijken.

Daarnaast zijn we er van overtuigd dat hospitality niet een kunstje is, maar een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarom moet het ook als zodanig geborgd en geïmplementeerd worden. Een hospitality training moet daarom onderdeel zijn van een overkoepelende aanpak.

goede hospitality training

Onze Aanpak

stap

01. Vragen

Van het allergrootste belang is het helder krijgen van uw vraag. Pas als we weten wat u wilt bereiken, weten we welke stappen we kunnen nemen om die doelen te bereiken.

stap

02. Meten

We weten waar u naartoe wil, maar waar staat u nu? Om daar achter te komen is het belangrijk om te meten. Met vragenlijsten of met mystery visits, wij selecteren de juiste aanpak.

stap

03. Trainen

Hoe komen we nu van A naar B. Vaak maken we daarbij gebruik van een hospitality training. We trainen medewerkers, leidinggevende en leiden ook intern trainers op.

stap

04. Evalueren

Hoe zorg je er voor dat mensen op lange termijn niet terugvallen in oud gedrag? Wij blijven na het afronden van de training graag in contact om het nieuwe gedrag te borgen.

TRUE levert maatwerk webhosting- en werkplekoplossingen. Samen met het IvPP hebben we onze uitdagingen in kaart gebracht. Hoe blijven we het vertrouwen van onze klanten winnen? Hoe kunnen we de verwachtingen van onze klanten overtreffen? Het maatwerktraject wat IvPP bood sloot goed aan bij de beleving van onze technisch specialisten. Er werd met herkenbare cases en een ervaren trainingsacteur geoefend. De deelnemers hebben het traject echt als energiek en nuttig ervaren."

Arne CoomansService Manager

De training van het IvPP is in goede aarde gevallen en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Door de juiste, persoonlijke en prettige voorbereiding is er weerstand en onzekerheid weggenomen bij de cursisten.
Hierdoor kon de training om klantvriendelijke gesprekken te kunnen voeren, op een fijne manier worden ingezet en is dat door de deelnemers als zeer positief ervaren.
De rollenspelen met acteurs was met name een zeer leerzaam onderdeel. Samengevat: Anne is een zeer goede trainer met gevoel voor klantcommunicatie en begrip voor de setting waarin het team zich bevindt.

Anneke RippenTeamleider Servicecenter Veilig Verkeer Nederland

“Met het team Telefonie & Receptie van MCB Nederland hebben we een uitgebreid traject over hospitality gedaan. In dit traject hebben we nagedacht over eventuele vernieuwingen en verbeteringen op het gebied van hospitality. Ook de Insights Discovery & persoonlijk advies van styliste Herma Moolenaar heeft bijgedragen om ons op een excellente wijze in te kunnen leven in de “nieuwe” bedrijfscultuur en visie van MCB om dit te kunnen vertalen naar de dagelijkse praktijk en écht het visitekaartje te zijn van MCB. Mede door de inspiratie en enthousiasme van Bas zijn wij er in geslaagd een nieuwe koers in te zetten.

Monique BakersTeamleader Facility Services MCB Nederland

Klik op de stippen voor meer referenties

De Trainers

Farzana Iqbal

Farzana Iqbal

Senior Consultant

Farzana heeft ruime ervaring binnen het trainersvak en was onder andere bij Pathé verantwoordelijk voor de hospitality.

Bas Keyser

Senior Consultant

Bas denkt graag mee over de bredere hospitality-strategie binnen uw bedrijf en werkte onder andere mee aan het succes van Hutten catering.

Anne Poelstra

Anne Poelstra

Senior Consultant

Anne heeft een ruime ervaring met het trainen van teams en afdelingen op het gebied van hospitality, gastvrijheid en klantvriendelijkheid.

Behoefte aan overleg?

Wij komen het liefst zo vroeg mogelijk met u in contact. Wilt u ooit hospitality op de kaart zetten in uw bedrijf en daarover eens van gedachten wisselen? Wij horen het graag.

Iets meer haast en op zoek naar een gedegen hospitality training? Onze trainers staan te popelen. Neem gerust contact op via 0202604050 of mail naar contact@ivpp.nl. Of gebruik het formulier hiernaast, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.