Hospitality Training

Gelukkige organisaties zorgen voor gelukkige klanten.

Een goede omgang met je omgeving, dat is wat wij bedoelen met hospitality. Of dat nu met uw klanten, uw toeleveranciers of met uw collega’s is. Met onze hospitality training kunnen we ons richten op alle contacten die uw bedrijf onderhoudt.

Diensten

Advies

Om hospitality een van de pijlers van uw organisatie te maken, moet het streven naar hospitality in alle lagen van de organisatie meegenomen worden. Wij helpen u graag bij het advies over de te nemen stappen.

Hospitality Training

Hospitality trainingen op maat. Van klantvriendelijkheid tot omgaan met agressie, voor baliemedewerkers tot aan telefonisten. Onze ervaren trainers staan voor uw klaar.

Meting

Waar staat u nu? Waar wilt u heen? Heeft u uw doelen ook gehaald? Het zijn vragen die alleen maar kunnen worden beantwoord door te meten. Wij hebben verschillende meetinstrumenten om dat bereikbaar te maken.

hospitality training amsterdam

Gastvrijheid heeft een formule

Een gelukkige medewerker, maakt gelukkige klanten.

Wij geloven dat hospitality van binnenuit komt. Als je zelf lekker in je vel zit, wil je er ook voor werken om anderen een prettige dag te bezorgen. Uw mensen moeten zich dus eerst zelf gewenst, veilig en betrokken voelen. Pas daarna kunnen we aandacht besteden aan alle facetten van hospitality die bij uw organisatie komen kijken.

Daarnaast zijn we er van overtuigd dat hospitality niet een kunstje is, maar een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarom moet het ook als zodanig geborgd en geïmplementeerd worden. Een hospitality training moet daarom onderdeel zijn van een overkoepelende aanpak.

goede hospitality training

Onze Aanpak

stap

01. Vragen

Van het allergrootste belang is het helder krijgen van uw vraag. Pas als we weten wat u wilt bereiken, weten we welke stappen we kunnen nemen om die doelen te bereiken.

stap

02. Meten

We weten waar u naartoe wil, maar waar staat u nu? Om daar achter te komen is het belangrijk om te meten. Met vragenlijsten of met mystery visits, wij selecteren de juiste aanpak.

stap

03. Trainen

Hoe komen we nu van A naar B. Vaak maken we daarbij gebruik van een hospitality training. We trainen medewerkers, leidinggevende en leiden ook intern trainers op.

stap

04. Evalueren

Hoe zorg je er voor dat mensen op lange termijn niet terugvallen in oud gedrag? Wij blijven na het afronden van de training graag in contact om het nieuwe gedrag te borgen.

De Trainers

Marie Stadhouders

Marie Marcelle Stadhouders

Senior Consultant

Marie heeft ruime ervaring binnen het trainersvak en was onder andere bij Pathé verantwoordelijk voor de hospitality.

Bas Keyser

Senior Consultant

Bas denk graag mee over de bredere hospitality-strategie binnen uw bedrijf en werkte onder andere mee aan het succes van Hutten catering.

Anne Poelstra

Anne Poelstra

Senior Consultant

Anne heeft een ruime ervaring met het trainen van teams en afdelingen op het gebied van hospitality, gastvrijheid en klantvriendelijkheid.

Behoefte aan overleg?

Wij komen het liefst zo vroeg mogelijk met u in contact. Wilt u ooit hospitality op de kaart zetten in uw bedrijf en daarover eens van gedachten wisselen? Wij horen het graag.

Iets meer haast en op zoek naar een gedegen hospitality training? Onze trainers staan te popelen. Neem gerust contact op via 0202604050 of mail naar contact@ivpp.nl. Of gebruik her formulier hiernaast, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.